32.3 C
Ploieşti
Tuesday, July 8, 2025
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
AcasăRelatii de muncaSimplificarea procedurilor administrative de obținere a avizului de muncă, prin eliminarea unor...

Simplificarea procedurilor administrative de obținere a avizului de muncă, prin eliminarea unor documente din aplicația Portal IGI

Inspectoratul General pentru Imigrări informează faptul că, începând din 20 septembrie 2023, în scopul simplificării procedurilor și reducerii sarcinilor administrative care revin în sarcina angajatorilor, vor fi eliminate din aplicația Portal IGI, următoarele documente ce trebuie atașate în modulul aviz de angajare lucrător permanent (persoana juridică, persoană fizică, schimbare angajator):

  • adeverință cu privire la forța de muncă disponibilă pentru locul de muncă vacant;
  • dovada publicării prin mijloace de informare în masă din România a unui anunț pentru ocuparea locului de muncă vacant;
  • copia procesului-verbal întocmit de angajator din care să rezulte efectuarea selecției realizată pentru ocuparea locului de muncă vacant;
  • certificatul de atestare fiscală emis de administrația finanțelor publice în a cărei rază teritorială își are domiciliul angajatorul.

Documentele mai sus menționate, vor fi prezentate, în termenul legal de valabilitate, la ghișeu în momentul depunerii cererii.

foto:bernd-klutsch/unsplash.com

- LegalEasy -spot_img

Cele mai populare

Comentarii Recente