16.8 C
Ploieşti
Saturday, June 19, 2021
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
AcasăCOVID 19Reminder: recomandări pentru angajatorii care organizează activitatea în birourile open space

Reminder: recomandări pentru angajatorii care organizează activitatea în birourile open space

  • angajatorii vor organiza spaţiile de lucru astfel încât să fie asigurată o distanţă de minimum 1,5 m între angajaţii care lucrează la birouri orientate faţă-spate şi spate-spate.
  • pentru birourile orientate faţă-faţă, angajatorii vor asigura separarea acestora cu paravane care se vor dezinfecta zilnic cu soluţii pe bază de alcool.
  • angajatorii vor asigura dezinfecţia suprafeţelor de lucru la începerea programului de lucru şi, ulterior, o dată la 4 ore.
  • angajatorii vor organiza pauzele de masă eşalonat, astfel încât să fie respectată distanţa fizică de minimum 2 m.
  • angajatorii vor asigura aerisirea periodică a încăperilor.
  • în cazul încăperilor climatizate cu recircularea aerului, angajatorii realizează nebulizarea o dată pe săptămână, de preferat la sfârşitul săptămânii, şi efectuează dezinfecţia instalaţiei de climatizare conform instrucţiunilor producătorului.

(Ordinul comun nr. 1.731/832/2020 al MEEMA și MS privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS CoV-2  şi pentru asigurarea desfăşurării activităţilor în condiţii de siguranţă sanitară  în domeniul economiei, pe durata stării de alertă)

Foto: alex-kotliarskyi/unsplash.com

- LegalEasy -spot_img

Cele mai populare

Comentarii Recente