21.7 C
Ploieşti
Wednesday, July 9, 2025
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
AcasăFiscalitateANAF pune la dispoziția contribuabililor un CALL CENTER

ANAF pune la dispoziția contribuabililor un CALL CENTER

Agenția Națională de Administrare Fiscală anunță că oferă îndrumare și asistență contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul Call-Center-ului, la numărul de telefon: 031.403.91.60.

Îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată.

De asemenea, agenții Call-center oferă asistență contribuabililor și prin intermediul serviciului de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF.

Prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informații în domeniul contabil.

În situația în care în timpul convorbirii telefonice, agenții Call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate contribuabilii vor fi îndrumați către alte canale prin care pot obține informațiile de care au nevoie.

Photo by Elena Koycheva on Unsplash

- LegalEasy -spot_img

Cele mai populare

Comentarii Recente