Administrația Fondului pentru Mediu anunță că începând cu data de 24 iulie 2020 simplifică procedura de înscriere în cadrul programelor Rabla Clasic și Rabla Plus.
Dosarele de acceptare depuse de către persoanele juridice și dosarele de validare ale producătorilor/dealerilor auto se vor transmite la AFM doar prin intermediul poștei electronice.
În ceea ce privește dosarele respinse cu posibilitatea de remediere, documentele necesare completării/clarificării dosarului de acceptare vor fi transmise către AFM tot prin intermediul poștei electronice, în termenul prevăzut de ghid.
Măsura se va aplica și pentru contestații, acestea urmând a fi formulate în scris și transmise scanat.
Pentru producători, cererea de decontare se va semna prin utilizarea semnăturii electronice calificate și se va transmite prin intermediul poștei electronice la AFM, respectând condițiile din ghid.
Procedura cuprinzând modul de transmitere a documentelor, adresele de e-mail prin intermediul cărora se realizează comunicarea informațiilor necesare, precum și alte instrucțiuni, vor fi publicate pe site-ul instituției, wwww.afm.ro.